12 oktober 2011

Dag 17: Onze laatste dag!

Sorry, sorry, sorry!!!! Dit is omdat ik geen verslagen heb van de afgelopen dagen. De laatste paar dagen zijn we zo aan het genieten dat ik er gewoon niet aan toe kom. Gisteren hadden we ook zo een spectaculaire dag! Toen hebben we alsnog de airboatride gedaan en dat was echt geweldig!!! Ik ga de verslagen nog zeker wel maken alleen komen die pas na de vakantie dan. Misschien de laatste paar dagen thuis!

Vandaag hebben we lekker relaxed gedaan. Gewoon nog even genieten van alles wat we nu nog hebben. Het zonnetje, de pool, het niks moeten maar alles mag, de SUPERGROTE supermarkt. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Dus we hebben lekker uitgeslapen vandaag. Zijn lekker gaan ontbijten en daarna meteen de pool in met de laatste uurtjes zon waarvan we konden genieten. En wat hebben we genoten zeg! Super veel pret gehad in de pool en nog even liggen bakken voor een kleurtje. Toch moet ik zeggen dat ik lichtelijk gekleurd ben :-). En dat was toch wel mijn doel deze vakantie. Ben licht van huid dus de zon is niet zo lief voor mij. Maar iedereen is hier lekker gekleurd. Rond 2en zijn we naar binnen gegaan en hebben even geskyped met het thuisfront. We konden vanaf half 3 inchecken en dan hebben we ongeveer om 3 uur gedaan. Geen boardingpassen uitgeprint want we hebben geen printer maar de stoelen staan nu wel vast! Tijdens het inchecken ingevuld 1 koffer p.p. maar dat werd nog wat bij het passen en meten. Toen werd het toch wel krap aan. Mams had een nieuwe koffer gekocht, omdat die van haar stuk was, van de week. Alleen bij het inspecteren vandaag bleek mijn koffer toch ook wel goed stuk gegooid. Dus toen maar naar de Walmart voor een nieuwe koffer. Heb nu een mooie grote zwarte koffer en alles past er in!!! JA, JA, HET PAST!!!! ( wonder boven wonder ). Stef heeft meteen nog even der nagels laten doen en wij hebben nog kleine dingen gekocht. Bij ons in de Walmart zit een Subway en besluiten daar vandaan lekker een broodje mee te nemen. En niet te vergeten die lekkere koekjes bij hun. Eenmaal thuis lekker de broodjes opgegeten en toen overpakken. We hebben nog van alles verschoven van de ene koffer in de andere maar het lijkt toch echt gelukt te zijn met onze 4 koffers. Daarna alle spulletjes die niet mee gaan in vuilniszakken stoppen. Alleen nu blijkt dat we maar 2 vuilniszakken mogen achter laten. Weet iemand toevallig een vuilnisplaats hier in de omgeving van Kissimmee? We zitten namelijk ook met de 2 koffers die niet mee gaan. Iemand tips? Bedankt alvast! We gaan nu even genieten van de laatste uurtjes hier en dan gaan we afscheid nemen. Voor de mensen die morgen onze vlucht willen volgen kan dat hier doen:

Van Orlando naar Chicago
Van Chicago naar Amsterdam

Ik spreek jullie allemaal snel weer!
Bye Bye

4 opmerkingen:

  1. Een hele goede reis terug en die verslagen houden we graag te goed :)

    Gr. Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Genieten gaat voor het bloggen. Bedankt voor het laten meelezen en een hele goede reis terug naar huis.

    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele goede reis en die verslagen...ach, we gaan nog niet weg!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alvast een hele goede reis terug, en de reisverslagen die lezen we nog wel.

    BeantwoordenVerwijderen