07 oktober 2011

Dag 12: Ziek

Deze ochtend word ik echt niet lekker wakker. Heb hoofdpijn, duizelig en misselijk. Niet zo best dus! Eigenlijk heb ik dus niet zoveel te vertellen over deze dag. Het weer was vandaag ook niet zo mooi, regen. Stef gaat met mams 's morgens naar de Walmart om brood te halen. Ze komen gelijk terug met een DVD die ze gehuurd hebben vanuit de automaat. Het is Transformers 3 geworden. Hun gaan lekker ontbijten en gaan daarna deze film kijken. Ik krijg er niet veel van mee want ik lig in bed, was echt zo beroerd!!! Tegen een uur of 3 besluiten mams en Stef terug te gaan voor eten naar de Walmart. We zou den namelijk eerst uiteten gaan vandaag. Ze brengen ook meteen de film weg. Na ruim een uurtje komen hun weer thuis. Er wordt soep opgewarmd en ik neem ook een kommetje. Hierna begin ik mezelf wel weer iets beter te voelen. Ik eet dan ook gewoon mee met het avondeten. Na het eten kijken we de nieuwe films die ze weer meegenomen hebben. Deze films kosten maar $1,- per dag om te huren. We kijken Big Momma's House 3. Grappige film maar erg langdradig. Hierna gingen ze nog de nieuwe X-Men film kijken. Maar ik geloof dat deze echt niet geslaagd is. Ik ga in die tussentijd aan tafel zitten puzzelen en mams speelt met de iPad. Rond een uur of 23.00 besluiten we naar bed te gaan. Helaas niet zo veel vandaag, sorry!
Bye Bye

4 opmerkingen: