08 oktober 2011

Dag 13: Regen, Regen en nog eens Regen!!

Zelf heb ik vannacht slecht geslapen. Om 02.00 lag ik nog wakker en viel wel steeds in slaap maar elke keer werd ik wel wakker. Maar vanmorgen ging de wekker om 8.30 omdat we een uitje gepland hadden. Vandaag hadden we een reservering voor de airboatride in Boggy Creek. Maar na het ontwaken beloofd het al niet veel goeds. Het enige wat we zien als we uit het raam kijken is regen en wind! En dan ook niet zachtjes maar HARD!!! Daarom ga ik maar meteen op zoek naar het nummer van de Boggy Creek airboatrides. Hier krijg ik een zeer aardige vrouw aan de telefoon en die meld mij dat ze met dit weer echt niet gaan rijden. Dat had ik zelf al gedacht. Ze meld mij om het weer in de gaten te houden en als het opklaart opnieuw te bellen voor een reservering. Dan gaan we dan ook zeker doen. Het eerst wat we ook doen is de tv aanzetten en kijken naar het weer. Dit meld ook niet veel beters. Morgen gaat het ook regen en dat lijkt wel zo door te gaan tot ons vertrek. Maar de percentages zijn wel lager dus daar hopen we dan ook maar op. Hierna gaan we gemakkelijk aan het ontbijt. Tijdens het ontbijt zijn we aan het bedenken wat we zullen gaan doen met deze regen. We besluiten vandaag kleine dingetjes te gaan doen. Eerst gaan we na het ontbijt aan een lekker bakkie koffie. Ik whatsapp ( soort ping op de iPhone en ook op BlackBerry ) met diverse mensen en ben weer lekker op de hoogte. We besluiten even naar de DollarTree te gaan. En kopen hier wat kleine dingen om mee te nemen naar huis. Niets bijzonders eigenlijk. Hiernaast zit ook een Nike Outlet dus die lopen we ook even binnen. Hier slaagt paps voor een paar mooie gympen. Ik voel mezelf weer niet helemaal lekker worden en rijden weer even naar huis. Na een tijdje gaat het wel weer en gaan we weer op pad. We willen een paar souvenirwinkeltjes af en een nieuwe koffer kopen. Mams de koffer is namelijk zwaar mishandeld op het vliegveld na de tussenvlucht. Haar koffer was opgemaakt maar de hele binnenkant is ook stuk. En niemand is er voor aansprakelijk want ze mogen het open maken. We kopen dus ook kleine dingetjes hier en slagen voor een mooie koffer. Een slagje groter en kost maar $39,-. Daar koop je ze niet voor in Nederland! Vanuit de souvenirwinkel lopen we zo de Dunkin' Donuts binnen en nemen daar een lekkere kop koffie. We niet geen lekkere donuts dus nemen dan ook niks erbij. Mams wil nog even naar de Tommy Hilfiger dus rijden we daar heen. Maar het is druk op de weg vandaag! En ook bij de outlet. Het lijkt wel allemaal gratis!! We hebben mazzel met een parkeerplek en parkeren zo voor de Tommy en rennen snel naar binnen. En wat was dat schrikken zeg. Ik zelf werk als AssistentFiliaalbeheerder bij de Zeeman en ben wel wat gewend qua troep. Maar dit was echt verschrikkelijk!!! Mijn handen jeukte dus ook vreselijk in deze winkel. Mensen keken mij zelfs raar aan als ik een shirtje opvouwde zodra ik het bekeken had. Ik wou dus ook zo snel mogelijk weg uit de winkel. Gauw de rij in denk je. Jaaaaaaaaaa, en wat een rij! Ze stonden gewoon met 4 zakken/tassen voor je in de rij per persoon. Het heeft dus ook wel een tijdje geduurd voor we aan de beurt waren. Eenmaal afgerekend was ik als eerste weg, pfff! Weer terug in de auto waren we van plan naar een winkeltje te gaan met Disney beelden maar deze was er niet meer helaas. Dan maar terug naar de villa want inmiddels was het al 17.00. En dat werd een hele terugrit naar huis. We zijn lekker eten gaan halen bij de Outback en hebben gesmuld thuis! Morgen maar weer kijken wat het weer ons brengt. We hopen toch echt beter!
Bye Bye
( sorry geen foto's vandaag.... anders had ik echt zeiknat geweest! )

3 opmerkingen:

  1. Ik heb ook zo'n hekel aan een rommelige winkel, dat shopt niet fijn. En dan zolang in de rij voor de kassa staan, ik dacht dat dit iets voor het hoogseizoen zou zijn!!

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een weer is het huh?
    Het wordy vandaag niet veel beter... denk ik.

    we slaan ons er wel doorheen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh wat zonde van jullie airboat ride! En zonda van de regen. Maar julile maken dat vast nog wel een keer goed.

    ZO te zien genieten jullie van een heerlijke vakantie. Ik benijd jullie wel hoor, ik heb nu een paar TR's gelezen van mensen die ik oktober gaan, maar ik moet zeggen dat ik het ook wel heel erg gezellig vindt tonen. Behalve deze dag regen, is de temperatuur een beetje lekker?

    Veel plezier nog en ik blijf jullie volgen!

    BeantwoordenVerwijderen